تصویرعکس شهروندی این یکی از جاده های شهر است؛ به نظرتان هنوز هم هرات جایی برای وارد کردن موتر آن هم از نوع ویشی دارد؟ بوسیله CJN در دسامبر 22, 2020 126 126 به اشتراک گذاری FacebookTwitterGoogle+ReddItWhatsAppPinterestپست الکترونیک