Take a fresh look at your lifestyle.

سوکازن – آموزش خیاطی خیلی ساده

آموزش خیاطی به زبان ساده ، کم هزینه ، سطح بالا و حرفه ایی با متدهای روز دنیا

  •  چرا اکثر افراد فکر میکنن یادگیری خیاطی یا انجام دوخت و دوز کار سختیه؟
  •  چرا کلا خیاطی رو به عنوان یک شغل در نظر گرفته نمیشه؟
  •  تا حالا به سوالاتی که برات در زمینه خیاطی پیش اومده پاسخی پیدا نکردی؟
  •  کجا میتونی پاسخ سوالات خیاطی خودت رو پیدا کنی؟
  •  دنبال یه مرجع خیاطی بودی اما نتونستی پیدا کنی؟

شاید همه اینها مواردی باشه که توی ذهنت بهش فکر کردی

سوکازن به همراه تمام تیم خود در راستای آموزش های آسان ، کم هزینه و سریع برای کاربرانی که به خیاطی علاقه دارند تهیه و در بستر وب و اپلیکیشن اندروید موبایل منتشر شد.

اینجا برای هنرجویانی که علاقه دارند تا مدل های خاصی رو برای دوخت یاد بگیرند اما آموزش مدل مورد نظر خودشون رو پیدا نمی کنند. میتونه بهتره موقعیت باشه چون اونها امکان این رو دارن که عکس مدلشون رو برای ما ارسال کنند تا اسرع وقت ، آموزش مورد نطر براشون تهیه بشه.

سوکازن در کنار شما

تیم خیاطی و آموزشی سوکازن کنار شماس تا خیاطی رو راحت – آسون و با کمترین پیچیدگی یاد بگیری.

متاسفانه بدلیل استفاده از برخی منابع نامعتبر ، خیاطی به یک غول دست نیافتنی به نظر میرسه اما ما میخوایم به شما بگیم اصلا این طور نیست ، خیاطی کردن و کسب درآمد از اون خیلی ساده تر از چیزیه که تو تصورت وجود داره.

حتی اگه نخوای با هنرت درآمدی داشته باشی همین که بتونی برای خودت لباس های شیک و خاص بدوزی، این یعنی صرفه جویی اقتصادی

اپلیکیشن سوکازن چیست؟؟؟

در راستای آموزش آسان – کم هزینه – مبتدی تا پیشرفته ، در زمینه خیاطی مدرن ، سوکازن به کاربران اپلیکیشن های اندرویدی ارائه شده است. تا کاربران بتوانند به آسانی از آموزش های روز دنیا بهرمند شوند.

در این اپلیکیشن ، امکان درخواست آموزش و الگو کشی از سوی کاربران گذاشته شده است. تا کاربران مدل های خاص و متفاوتی که در منابع پیدا نمیکنند را به جای رفتن به آموزشگاه ها و صرف هزینه زیاد ، از طریق ارسال درخواست به تیم سوکازن به آسانی و در کمترین زمان ، فراگیرند.

همچنین اپلیکیشن آموزش خیاطی سوکازن برای دارندگان تولیدی لباس که نیاز به الگوی لباس ، دارند نیز کارآمد است. زیرا میتوانند رسم الگو را به تیم مجرب سوکازن بسپارند.

اپلیکیشن آموزش خیاطی (به زبان ساده) سوکازن مبتنی بر وب و اینترنت است و هر هفته آموزش های جدید در دسترس کاربران قرار میگیرد.

در این اپلیکیشن سعی شده است تا تمام کاربران (هم افرادی که به خیاطی علاقه دارند اما آن را بلد نیستند و هم کسانی که خیاطی میکنند و نیاز به آموزش های جدید دارند) پوشش داده شوند.

سوکازن به چه معناست؟

سوکا در لغت به معنی سوزن و سوکازن یعنی سوزن زن(کسی که سوزن میزند) میباشد. و اصطلاح سوزن زدن به خیاطی و دوزندگی اطلاق میشود.

منابع:

تمام آموزش های ارائه شده در این اپلیکیشن (اعم از تصویر – ویدئو – متن) توسط گروه و مربیان با تجربه سوکازن تهیه و در اختیار کاربران قرار داده شده است.

دانلود اپ

Google Play Store Button 300x98 - سوکازن - آموزش خیاطی خیلی ساده

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.